Vacature
Office manager 26 - 30 uur

Functie-omschrijving
Als officemanager ben jij de duizendpoot van de organisatie en de kracht achter het management. Je plant afspraken met patiënten in en neemt de telefoon aan, bewaakt de agenda’s, plant en organiseert administratieve processen, ontzorgt het management en je bent het spin in het web als het gaat om kwaliteitsmanagement en personeelszaken. Daarnaast beschik je over goede computervaardigheden en ben je vertrouwd met het financiële reilen en zeilen van organisaties. Rondom het werk van de directie komt veel organisatie kijken. Je neemt niet alleen deze organisatie voor je rekening, maar speelt hier ook proactief op in. Je werkt zelfstandig en je weet hoe je moet verbinden, hoe je moet samenwerken en hoe je een toegevoegde waarde kunt creëren. Een leeromgeving past het beste bij jou zodat je jouw functie verder kunt blijven uitbreiden en werkzaamheden kunt doen die passen bij de persoonlijke competenties en het doel van de organisatie. Je opent deuren door een gezonde dosis humor en tact en bent gewend om met deadlines en werkdruk om te gaan.

Je functie bestaat uit de volgende werkzaamheden:
● Telefoniste/receptioniste met bijbehorende baliewerkzaamheden
● Administratieve ondersteuning (planning, contact zorgverzekeraars, archivering)
● Boekhouding en financiële zaken (declareren)
● Kwaliteitsbewaking en management (jaarplanning, jaarverslag, management rapportages)
● Personeelszaken


Functie-eisen
● Je hebt minimaal havo/vwo aangevuld met een secretaresse-opleiding
● Affiniteit met medische wereld
● Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal zowel in woord als geschrift
● Je bent accuraat, klantgericht, stressbestendig, zelfstandig en daarnaast ook een echte teamplayer
● Goede kennis van google drive (Word en Excel) en mailing is een vereiste
● Kennis op gebied van boekhouding en financiële programma’s
● Gezonde dosis humor
● Ervaring met Yuki en/of SpotonMedics is een pré


Wij bieden…
● Een omgeving met leermogelijkheden
● Een professioneel en energiek team dat kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan
● Sportieve werkomgeving waar je (buiten je werkuren) gebruik van kunt maken
● Prettige, dynamische en ongedwongen werksfeer
● Multidisciplinaire werkomgeving

Je maakt deel uit van een team van 22 fysiotherapeuten en andere paramedici als ergotherapeut, podotherapeut, logopedist, diëtisten, coaches, psycholoog, personal trainer, mindfulness trainer en sportmasseur.


Dienstverband
Voor circa 26-30 uur.
Ingang vacature is per 1 juli 2020 of in overleg eerder.

Werktijden
Van 8.30 – 17.00 uur. De werkdagen zijn maandag, woensdag, vrijdag en verder in overleg.

Aanvullende informatie
Fysiotherapie Van Hoof en de daaronder vallende expertisecentra Sport+Revalidatie, Nekcentrum, RevaVitaal, Lies+Buikwand, Oncologie is HCA/PLUS gecertificeerd (5 sterren), is voorkeursleverancier voor onder andere CZ-groep, VGZ, Zilveren Kruis, Toppraktijk Menzis en De Friesland en is actief lid van SelectFysio en FysioTopics. Er is sprake van hoogwaardige therapie met innovatie en er lopen diverse
ontwikkelingen en pilots met zorggroepen en ziekenhuizen. Er bestaat een nauwe samenwerking met Maxima Medisch Centrum, ParaMáx, SportMáx, Blixembosch / Libra, Topsupport, St. Anna Ziekenhuis, Catharina Ziekenhuis, ViaSana en Villa expertcare.

Interesse?
Zie jij jezelf terug in dit functieprofiel en ben jij super enthousiast? Reageer dan vóór 29 mei door een mail te sturen naar a.pollmann@fysiovanhoof.nl We ontvangen graag je cv en een brief waarin je aangeeft waarom jij geknipt bent voor deze job. Heb je vragen? Aarzel dan niet en bel met Annemarie Pollmann (040-2049474)



Stuur reactie